söndag 29 augusti 2010

bloody sunday

Det har varit en seg söndag. Vaknade som sagt upp och mådde bra, gick till soffan och kollade tv med gänget när jag plötsligt börjar må som sju svåra år. Så nu ligger jag här mer död än levande med en ilande huvudvärk. Mitt i allt så kom Anna och Alice hit. Inom loppet av två sekunder var det kaos. Safari blev livrädd för Alice som är en hund och sprang runt och fräste och morrade vilket resulterade i att hunden kissade på sig på vårat golv. Fast nu har dom åkt och katten har gått och gömt sig i något hörn. Jonas har åkt hem och Per ligger och sover i soffan bredvid. Såhär sitter jag nu med neddragna persienner och med en fruktansvärt dålig IndianaJones rippoff på tv:n som enda vän och mår skit. Men lika glad för det är jag, då det var så kul igår! Träffade alla möjliga trevliga pinglor och hade en toppen kväll med de bästa av vänner! Näe, nu ska jag ta och föröka krypa mig in till köket och leta efter något ätbart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar