måndag 7 juni 2010

Welcome to the cruel world

Nu har min familj satt den sista spiken i kistan. Jag tänker låta er komma hit imorgon för att jag inte vill såra mina systrar som är helt oskyldiga och inte har något att göra med erat fula spel och på fredag tänker jag fira min brors student men sen vill jag inte veta av er något mer. Och tro inte för en sekund att jag gör det här för er. Ni har sjunkit så lågt i mina ögon att jag inte vet om jag någonsin kommer kunna visa er en uns av respekt igen. Jag hoppas att ni och speciellt du pappa vaknar upp en dag och inser vad ni ställt till med. Jag hoppas att du en dag får tillbaka dina egna tankar, åsikter och handlingar så att jag kan få min pappa tillbaka. För om det händer så kommer jag att försöka förlåta dig. Det kommer göra ont och ta tid, men jag skulle göra det för att jag älskar dig så. Tills dess efter den här veckan säger jag adjö så länge. Bry dig inte om att ringa mig heller för jag kommer inte svara.

Och jag kommer att sakna er mer än ord kan beskriva.

1 kommentar: